måndag

Godmorgon sverige, 3 e plats i esc och silver i hockey ja vad säger man bra jobbat bägge två man får lov att komma tvåa också.... hellre ett silver än ingen medalj alls:D
Fotbollen gick ju bättre vinst till MFF det gillas :D

Nej detta är ju ingen sån blogg för hur ofta skriver jag om sport ehh aldrig...
Därför är jag glad över att jag träffat min sambo som har noll intresse för sport på tv...
Hela livet har jag fått stå och väntat på tv var det inte fotboll så var det ishockey friidrott på sommaren och emellan handboll o annat....


satt uppe till tolv kunde inte förmå mig att stänga boken.
Läser ju twilight 4 sista boken och den är vannsinigt beroendeframkallande men o andra sidan sån är jag jag läser inte ofta men börjar jag läsa en bok tar det inte många dagar förrän jag läst ut den, också sitter man där fantasin var slut, skrattet borta vad ska man nu läsa? också släpper jag tanken lika fort som den kom till..

satt och funderade igår hur jag ska göra, för att få mer egentid ska jag kanske börja försöka jogga på kvällen efter middagen! Jag vill ha tips på smalare mage också räcker det med plankan? och crunches? ja och kondition såklart men vet inte om ja ska promenera eller jogga inu har ju ett mål att kunna köra en jogging runda senare när jag är smal så varför inte pröva lite :D

Idag mår jag mycket bättre kaffe med cocosfett :P det ääääär gott oavsett vad folk säger också blir man lättare mätt :D

inatt fick förresten william sova i sängen han somnade 19 och började gnälla precis när jag släckte lampan för att sova vid 12  vid 00 30 gnydde han fortfarande så jag gick upp o gjorde 150ml välling han somnade ju ifrån sin välling vid 19 men han gnydde fortfarande förvirring i sängen måste det varit så han fick komma upp i sängen såklart var det fötterna mot mitt bröst/hals/mage och ansiktet och armarna på pappas huvud, när jag vaknade till såg jag att anders lagt huvudet under täcket för att skydda sig haha..



Kommentarer
Louise

Haha jag vet hur det e att ha barn i sängen.

Mina två äldsta pojkar började sova i egen säng vid 4 års ålder.

Xander sov hos mig (sambon på soffan) fram till januari förra året....ibland kommer han in och då blir det trångt i sängen.På natten ligger det även tre katter hos oss haha.

Mina barn rullade och hoppade omkring på nätterna.

Men visst e det myyyys att ha barnen nära:-)

Jag ska träna idag med syrran på 24/7 det är såååå skönt så sambon tar barnen :-D



Ha en bra dag.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0