Lördag

sköna lördag ja det är ju halv kasst väder så det är ju inte varmt men en skön lördag ändå :D
Inatt var det helt okej ändå william sov i vår säng från typ 1 tiden och framåt men vaknade klockan 6 då steg sambon upp o jag drog mig till 9 :D så känner mig otroligt utvilad :D twilight 4 boken blev utläst också fyfan så bra längtar till filmen som naturligtvis säkert inte är lika bra :-(

Återkommer imorrn eller ikväll vi får se ;-) det blir chevapccihi (vilken fel stavning) med bearnaisesås och sallad med feta ost till middag :D


Kommentarer
Jessica K

Den innehåller olika gram kolhydrater beroende på vilken av smakerna man tar, tror cappuccinon innehöll minst.

Och dessa drycker bör ju inte intas av de som måste hålla igen strikt på kolhydraterna.

Eller måste och måste de som vill hålla dem lågt.

Jag hade förmodligen inte druckit/ätit dessa om det inte vore för att jag tränar mycket och bränner de där kolhydraterna fort.

Hur har helgen varit?

Kram

2011-05-29 @ 20:03:28
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0