lördag den 14 maj

godmorgon...
här har man äntligen fått sova ut :D eller man har fått ligga och dra sig i sängen i 3 extra timmar
Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är för jag inte haft tid
William har kommit in i en gnällig period han har varit förkyld i över 1 vecka har han snorat nu får man inte ge mer nässpray efter 1 vecka :-( funderar på om det kan vara allergi? pollen kanske? kan små barn få det?
får avvakta till måndag och sedan ringa bvc isåfall och se för det har inte blivit bättre
sen dessa jäkla tänderna 1½ har kommit ut men inte kommit ut helt som de där nere de verkar ha stannat och det är 4 där uppe som håller på att komma så han lider nog verkligen, därför har han skrikit och gnällt hela veckan :-(  så synd om honom, också är han fortfarande lös i magen jag tror det är tänderna där med man har ju fört talas om tandbajs haha...

Något positivt jag körde nutrilett i 2½vecka igår kväll slutade jag saknade motivation och kände att jag började tappa greppet så gick över till min älskling lchf igen... summan av kardemumman var minus 4 kg på dessa 2½veckorna och då hade jag ändå ätit middag nån gång då och då..

idag har jag äntligen hamnat under 70 det är jag glad för... nu är de bara under 65 så är jag överlycklig..

En rolig sak var i måndags när jag öppnade min mail (som jag förövrigt inte öppnar så ofta längre) där fanns två mail ett ifrån chefen på mammas jobb att han tackar för min ansökan men att han var tvungen att välja nån annan.. det andra var ifrån samma kedja men en annan chef från lund hon ville att jag skulle kontakta henne om jag var intresserad utav samma arbete på deras ställe shit tänkte jag headhunted kan man bli det med mitt skit cv ? tydligen...

så vi hade en intervju i torsdag och jag tyckte det gick jättebra:D så på onsdag får jag veta svaret...


Idag är det eurovision song contest jag känner fyfan va jag vill fuska, hörde att det fanns ett nytt marabou choklad ju med kokos MUMS e det något choklad jag älskar så är det kokos... men det är något som stoppar mig sexan på vågen och med det faktum att vi inte rört nån godis/choklad/chips/kakor på 5 månader !! 5 det är nästan ett halvt år  vilket känns häftigt på något sätt och frågan är om det är värt det .... kommer rasa upp 2 kg och då är ja åter igen på 70 något :-(  nej det får bli något fettigt istället till middag typ en calzone men att man skrapar ut allt innehåll o slänger degen... vi får väl se :P

Nu sover iallafall william så han lär väl sova till tolv kanske så man hinner kanske vika tvätt o annat.... tråkigt väder också så det känns inte alls som man vill gå ut på promenad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0