kommer det förfalla?

Lägenheten förfaller redan varje dag finns det en massa reklamblad på golvet som william lekt med allt i lådorna tar han fram massa nästan uppätna kex ligger utspridda hur ska detta gå sen när man jobbar heltid det kommer krävas en massa samarbete med mannen i huset de måste man göra, också göra maten dagen innan kanske så det bara är att värma när man kommer hem,

William stördes av jourtelefonen inatt igen !! så han ville inte somna igen om han inte fick komma till sängen vilket han förstås fick, där sov vi till 6 sen ville han upp ALDRIG tänkte jag sooooooooov och han somnade :D till 7 iallafall sen villle han ha flaska o gå upp och hälsa på sin pappa som fortfarande inte hade gått till jobbet.

Sitter och smider planer inför tårtan till williams 1 års dag, ska jag på det igen o baka fina tårtor? nja jo kanske det är jättesvårt att välja vad jag ska göra, det får liksom inte vara föööör lätt men inte föööör svårt iheller...

Nej om man ska försöka börja städa lite riktig städ ingen bara fusk städ med dammsugaren utan damma av o allt, det har jag inte kunnat göra när william varit så här stor + varit vaken så det kan både bli rena kaoset eller hur bra som helst, tyvärr kan jag inte ge honom en disksvamp så han känner sig delaktig för han bara äter upp den o jag tror inte att det är så bra att äta disksvampar...


Irreterad på min mage är jag med bli mindre förfaaaaaan svullen som fan är den fortfarande.....

uppdaterar mer under dagen


Kommentarer
Jessica

Williams kex kanske? Annars kan dn stå där och se fin ut;) hehe.

2011-05-25 @ 09:16:30
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0