klipp o färg

äntligen har jag färgat min utväxt och klippt håret är riktigt nöjd som vanligt, har gått hos jennifer på hårtrend i flera år och kommer alltid hålla henne trogen :D  aldrig har jag varit så nöjd med en klippning som jag är när jag kommer ut ifrån henne.
Vi kom lite överens om att jag skulle spara sneluggen nu och jag håller med henne det är dags att göra det
gick runt sen till gina tricot och hm på storgatan och gud så stort det har blivit jag har ju inte varit där inne sedan typ william föddes och därmed var detta nytt för mig, mycket neonrosa är det tydligen nu (tillbaka på 80-talet?)
men ja jag hitta inget är så kräsen hittade några byxor letade efter storlek 40 men hitta inte de så jag tog en 38 och tänkte nu blir jag riktigt besviken när jag inte kommer få på mig dom, men hör o häpna 38 var för stort !
är det bara jag själv som inte ser viktminskningen på en själv? tycker jag är lika stor som jag var i januari men uppenbarligen kan det inte vara så ju....... nå köpte ändå inte dom byxorna det blev ett läppglans o strumpbyxor :P

vidare in på systemet och köpte mig en flaska vin *mumma*
hem och hörde hur sambon skreeeeek efter middag (jag är ju faktiskt inte van vid att äta lunch fast klockan var ju 14 30 o tänkte ja kanske också ´får jag väl koka något ägg ikväll om jag e hungrig vilket jag säkert inte är.
det blev bara stekta grytbitar snabbt och färdig bearnaisesås till riktigt gott...

william hade varit riktigt hungrig till lunch och ätit 1 hel burk mat (det har hänt 2 ggr innan bara>) + 200ml välling duktig pojke  men han hade inte vilat så nu fick han mellanmål och somnade tyvärr e klockan ju mycket men han somnar väl runt 21-22 ikväll också kanske kaaaaaanske kan man få lite lite sovmorgon imorrn....


nu ska jag dricka kaffe sen städa upp här lite william har ju som vanligt tagit fram alla wii sakerna på golvet och i lådorna i köket....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0