Härliga Måndag

Måndag helgen går så snabbt.. tror nästan det är för att anders har inte varit hemma så mycket med oss så går den så snabbt.
Jag börjar tänka i egobanor :O  William lägger ju sig 19 sedan några dagar för att jag har nu tagit bort eftermiddagsvilan och han lägger sig fint o allt vid 19 inget snack om saken men då vaknar han 6!!!!!!!!  och han vaknar ju redan minst 2-3 ggr på natten för att han tappar nappen, då kommer egonilla fram kanske ska jag fram till augusti iallafall lägga honom runt 20.30-21 för att få honom att sova iallafall fram till 8 på morgonen så jag kan få sova lite :P  jag veeeeeet så ego jag är.... det finns både för och nackdelar.. william har ju inte svårt att anpassa sig sover han på eftermiddagen så somnar han senare på kvällen= vaknar senare på morgonen= gladare mamma  dock så ska han ju ha dessa tider egentligen sen när han börjar på dagis... men jag känner ska vi gå upp så här tidigt på semestern i husvagnen i sommar XD jag dör lite när jag tänker på det då det oftast är jag som får ta honom på nätterna....


Annars har väl helgen varit okej har sett Twilight för första gången och är helt hooked älskar dom :D så jag har beställt sista boken kan ju inte vänta till nov 2011 och nov 2012 för att se fortsättningarna, sen brukar ju böckerna vara bättre e denna bra ska jag nog köpa de första också så har jag att göra i sommar i husvagnen fast de har jag väl säkert ändå med en 1 åring haha


Tänk om man inte haft Kaffe på morgonen man hade ju aldrig klarat av dagen då....

Just det min ätardag var i lördags då jag får äta eftersom ja annars går på nutrilett  jag fuskade lite för första gången på 5 månader åt jag en brödbit och lite av den franska potatissalladen,, trodde jag skulle få känna den här åhhhhhhhh ahhhhhhh känslan när jag åt det jag inte ätit på så många månader men det blev bara jaha det är inte ens gott asså seriöst men o andra sidan var jag aldrig en potatismänniska o mackmänniska har jag väl bara varit för jag varit lat och inte orkat göra något annat på morgonen hellre en entrecote med bearnaise på o lite stekt champinjoner eller sparris :D

Nej nu vill william ha uppmärksamhet står o biter mig i benet huhhh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0