gokväll

Det verkar som solen har tittat fram igen ´vad skönt men idag orkade vi bara oss ner till affären åt sen frukost och gick och vilade i 3 timmar !! sen fick william bada i poolen i balkongen och jag gick och plockade hemma som vanligt,
var så mätt efter min frukost jag har köpt fel ägg o de äggen är så mini små så man har fått ta extra och idag var jag hungrig o tänkte jag måste göra mer för william vill alltid äta av mig också så jag gjorde 5 ägg ! kokta också stekte jag köttfärs till puhh så mätt jag var, gick från 9 - 18 och var mätt hade t.om kunnat skippa fläskfilen till middagen men ville ha ändå :P

Nu är det kaffe och tv sen e det sängen som kallar igen (jag älskar att sova nu förtiden, tror att jag och william ska ut och gå i några timmar imorrn, kanske gå och gunga nånstans också :D
gick igenom Williams kläder som låg i en massa påsar och tänkte packa ner det i lådor, hittade typ 3 saker jag packat ner som jag ändå tror william kan ha nu, bl.a ett par shorts i 68 jag tror att de kommer passa honom eftersom de var så långa innan o nu kommer de väl vara typ till över knäna så det blir nog bra, och en shortssuite eller vad de heter den kanske passar han har aldrig använt den för förra sommaren var han för liten för den o när han kunde ha 68 så var det ju kallt ute och då funkade ju inte den så imorrn får vi pröva detta.

har inte mycket att säga lite tråkigt :P


Kommentarer
Jessica K

Samma som här nästan alltid ägg & bacon. Men idag ska jag lyxa till det lite..=)

2011-05-31 @ 04:36:04
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0