frukost och vila

Det var ju som jag sa efter 1 timme vill william lägga sig och klockan halv sju somnade han, passade på att göra frukost till mig själv och inväntade samtalet från läkaren 7 30 ringer sjuksköterskan och säger att läkaren är sjuk och att hon kommer ringa den 7e istället åhhhh jag kunde ju lagt mig! 8 gick jag ändå o la mig och hörde efter en stund william skrika till men nappen hjälpte och jag fick sova till halv tio kände dessvärre mig helt omtumlad så jag tog william in i hans rum stängde dörren och la mig på golvet och slöt ögonen somnade inte men ögonen slutade brännas iallafall men fick bara ligga en timme sen skulle han ut ifrån rummet tyckte han...
nu leker han racing med kattlådorna suck jag orkar inte säga åt honom han lyssnar ju inte flinar bara så länge han inte tar in händerna i sanden så får han lov att leka racing med dom..

fortfarande sååååå trött men funderar på att gå ut och gå så william får lite frisk luft och jag med, bara gå så långt jag orkar liksom haha

ja de får bli så innan william blir allt för uttråkad....

bild på frukosten :P äggröra tre skivor ost en klick bregott och ett paket bacon fick det bli :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0