frisk luft

varit ute och gått !! 1½timme med syrran så skönt har skoskav nu tack för den liksom!

Orkade inte längre slängde in handduken william har  varit gnällig sedan han vaknade av sin vila vid 15 och när sambon kom hem halv åtta kände jag bara neeej jag måste ut att det har varit extra jobbigt idag är många orsaker, mitt hår e förfallet gör ont i hela hårbotten (ska till frissan på fredag) när det är nytvättat är det skit så enkelt är det, jag är hungrig som fannnnn och har ja inte gått ner något hekto imorrn slänger jag nutriletten åt helvete också får lchf ta den tid de tar, jag är ändå nöjd att jag är under 70 och för eller senare går ja ner mer, ska vara glad jag är nästan där jag inte varit sedan jag var typ 14 eller något 

sambon ledig imorrn ni kan tro att jag ska ta sovmorgon yeaaa!!!

ska se vad som finns på tv nu e det inget så får det bli jag och twilight tid (boken) kanske kan jag hinna läsa ut den idag är så nära slutet nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0