fem!!

klockan 05 00 tyckte william att han skulle upp o leka... tänker är det bara det som krävs 9 timmar för honom? jag vägrade gå upp det fick hans pappa göra som ändå skulle upp 6 för att åka till jobbet så jag fick sovit 1 timme till iallafall och drömde om MYROR hel konstigt men det är säkert för att vi haft myror i köket innan..
nu fick william en flaska till han brukar göra så vara vaken till 7-8 sen vilja vila igen... tänk om han kunde tagit dom timmarna innan istället utan att vakna först men icke... men det är väl bara att vänja sig om man nu ska börja jobba ska man ju ändå upp tidigt hehe...

hoppas han somnar nu iallafall så man får lite lugn när man dricker morgon kaffet..

tänkte nog byta ut baconet idag och köra med kokt ägg, tonfisk, majonnäs o creme fraiche :P mums

ja då får vi väl se om vi överlever denna dagen trots allt :D jorden skulle ju gå under 18 00 skulle det bli en stooooooor jordbävning hmmm åtminstoende om det blir så sitter jag på restuarangen och äter god mat o dricker gott så det är väl okej som en sista måltid hahaha
nej jorden kommer inte gå under idag men de ska bli roligt om de intervjuar honom imorrn och frågar ja nu står vi ju ändå här idag haha..


en så här tidig dag finns det bara barnprogram på tv är det för man vet att barn e uppe så här tidigt? nu verkar de vara turtels på tv100family de funkar väl var ett av mina favorit program på tv när jag var barn iallafall men denna ser så ny ut säkert jättedålig!
Jag älskar disneyfilmer så som de gjordes förr saknar jag aladdin,herkules,sjöjungfrun,pinoccio,bambi,lejonkungen,djungelboken men herregud så bra de var nu verkar allt vara animerat vilket jag tycker kan vara tråkigt ibland faktiskt..


Kommentarer
Louise

drygt att gå upp fem...izabella vaknade 4 fick välling och somnade om till nio då de stora började ropa på mig...

Fick snällt köpa bullar...

Ja vi är på väg hem från bion när världen går under och ska kolla på piratws 4 vid världens ände.

Passar bra iudag haha.

Pinsamt för gubben imorgon...

Ha en bra helg...

Emelie Brocka

Oj det var tidigt, jag som tycker 07 är tidigt :P

2011-05-22 @ 12:18:06
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Jessica K

Jo det var lundakalaset, inget att hänga i granen precis men sjukt mycket folk och jag jobbar i centrum ju så de var inte kul att försöka ta sig fram.

Men inget är värre än valborg och lundakarnevalen kan jag ju säga.



Jag är ju en sucker för pasta,chips och godis framförallt så de är väl de jag ska fuska med, när jag får. Jag kommer nog göra det för att få en sockerbaksmälla så jag inser att jag inte vill ha det igen.

Men du verkar ju ha tur som inte är så känslig för det mer än vätska?

Kram

2011-05-22 @ 17:51:32
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0