dyrt regnskydd och huvudvärk

var ute och körde runt idag för att göra ärende och åkte inom barnenshus för att köpa regnskydd till vagnen 499kostade det för ett regnskydd rena rånet faktiskt och det var inget märkvärdigt med det, hade förståt om det var reflexer eller något men icke,
köpte även en liten badpool som är bara liten den passade mycket bättre in på balkongen och william han tyckte det var så skoj.
Nu har jag huvudvärk tror det är för att jag ätit typ 5g kolhydrater idag istället för 40 när man går på nutrilett, förhoppningsvis är det väck imorrn.

åt idag kyckling burgare typ

gjorde så här hade dock också cream fraiche i såsen och ingen saltgurka men det blev mumsigt ändå :P


Ingredienser:
Det här är läskigt gott, det är fastfood och det är LCHF. Bästa av alla världar.

Ganska enkelt recept:

2 kyckling filéer
2 bacon strips
1 skiva cheddar
1 skiva smält ost

Sås:
1/2 dl majonnäs
1 tsk ketchup
1 tsk Dijonsenap
1 msk finhackad saltgurka


Gör så här
1. Krydda kyckligarna, salt, peppar, lite grillkrydda och grillolja. Grilla helst. Jag har el-grill hemma, räfflad panna går bra utan räfflor också. Allra bäst är riktig grill.

2. Medan kyckligarna grillas steker jag baconet och blandar ihop såsen.

3. Sätter ihop allt. Först kycklingfile 1 på med smältosten, sen själva såsen, sen baconstripparna, sen cheddar på kycklingfile 2 och så sist sätter jag ihop det.

källa: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=742




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0