Dagen har kommit till slutet

Finally snart ska man sova så skönt det ska bli :P denna dagen har varit jobbig pga allt det som hände inatt man mår så dåligt + huvudvärk när man inte får nån sömn alls, 
Det grämer mig då det var så vackert väder, men vi gick ut ändå ingen lång runda utan bara ut runt husen och sen in på gården och gungade, vidare ner till affären och sen hem och badade i poolen.
Det blev korvstroganoff till middag med lite stekta grönsaker till mumsigt tyckte vi alla tre.
Senare så gick hela familjen ut för att promenera till coop för att handla lite på väg ut möts jag av min mamma som hade handlat en söt skär blomma till mig för att jag har namnsdag :D så söt hon är...

William somnade såklart i vagnen på vägen till coop så han sov i en timme och nu vill han inte sova :-( alltid slår aldrig fel det är därför jag slutade med två vilor just pga detta... men kunde inte göra något åt det när han somnade på vägen för han somnade sittandes med huvudet framåt hängt(såklart la vi han ner då) men såg så sött ut...

Imorrn måste jag ut och gå känns som det var evigheter sedan jag tog en lång runda....

natti natti



Kommentarer
Jessica K

Grattis i efterskott på namnsdagen då=)

Hoppas du får en fin dag Nilla.

2011-06-01 @ 06:18:49
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0