blir man nånsin pigg?

trött trött trött det är vad jag är alltid, men ändå vilar jag inte på dagarna dels pga att när det väl är ensam tid vill jag hinna med att göra lite kanske läsa nån sida på min bok,diska i fred, sätta in en tvätt, kolla på tv.
tänker hur ska detta gå om william vaknar så mitt i natten sen... eller vänta vaknar han på natten fortfarande? gjorde han det inatt? kommer inte ens ihåg haha...... vet iallafall att han vaknar mellan 5-6 o vill ha mat för att sen vilja gå upp senast 6.30 kan han sova till... sen sover han ju två vilor på dagarna hör det ihop?
men sen ska jag ändå upp 5-5.30 om jag börjar 8 så spelar det någon roll?
något som kommer vara tråkigt är ju på semestern i husvagnen kanske vaknar har 5-6 o hela campingen är helt tyst och stilla... NÅ skitsamma man får ju ut mer av dagen...

Idag är kontraktet skickat :D så nice då ska man bli medlem i fack o a kassa också men de kan vänta tills jag börjar i augusti.

Fick köpa en ny blomma till den ena balkonglådan för det är tydligen en hängpetunia jag köpt så jag satte den i en hög kruka istället och balkonglådan fick en ny blomma:D

Skönt att sitta på balkongen nu när det är så vackert och varmt, william ville bada så jag tog den lilla gröna baljan och satte lite vatten i men den var för liten för honom som han kämpade för att sitta bra i den o plaska men det gick absolut inte så jag fick skicka ärende till hans pappa att köpa med sig en liten liten pool med sig hem :D

vi har ju inglasad balkong så det blir typ 35 grader varmt om inte mer ibland så det är ju skönt med en liten pool där till honom... ska bli kul att se imorrn hur han reagerar på den eller senare idag vi får väl se...

började med nutriletten alltså den blåbär den går ju absolut inte att dricka fy va äcklig den är...... nej får skita i den smaken o fortsätta med choklad o jordgubb de är iallafall goda..

har satt in mannens mat i ugnen jag är för snäll står ändå o lagar mat till min man fastän jag inte ska äta... han får börja lära sig sen e det han som står där när jag jobbar sent :P

det blir köttfärs gratäng med vitkål och ost muuuums men jag ska icke äta det ska bara william och hans pappa
;-) jag ska klara mitt mål till den 3juni  1½ vecka dit och 1½kg kvar... de ska gå


Min fina häng petunia :P den är en specialare och har färgerna röd,vit,rosa,lila,blålila :D detta var på förmiddagen så just nu är den mer utslagen :D




min svarta petunia som jag fick plantera om,, hur snyggt är de inte med svart liksom också är de gula inuti


Kommentarer
Jessica K

Haha tack Nilla, men håret hade jag inte färgat=) Utan ögonbrynen.

Inte alltid lätt att vara blond när man trivs bäst som mörkhårig.

Men man blir ju aldrig nöjd med vad man har.

Håller tummarna att du når målet den 3:e juni.

2011-05-23 @ 20:12:26
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0