Varför vill han inte :-(

Allt var ju så bra william åt så perfekt allt inom ett bra schema osså nu i förrgår började han vill absolut inte äta mat men åhhhhhhh och sedan igår har inget funkat, gjorde macka gick inte , yoghurt nej, korvstroganoff nej, burk mat nej så igår drack han 3 flaskor välling vad händer liksom och idag är de samma sak välling imorse o nu ett mellanmål smoothie i flaska fattar inte är det värmen eller han börjar bli sjuk? han har ju inte varit kass i magen liksom och jag känner inga nya tänder... skumt


och mitt på allting råka sambon spilla kaffe i min mobil som är 6 månader gammal så den la av men 1½timme efter den varit avstängd så funka den men den är inte alls sig själv så det är väl bara en tidsfråga.
Nu väntar ja på att sambon kan komma hem så jag kan få  lite ensamtid jag behöver verkligen det...
allt detta ansvar och krångel gör att jag blir skogstokig..


Kommentarer
Emelie Brocka

Det kan ju vara värmen som gör att han inte är sugen på mat. Ge han mkt vätska bara så han inte får vätskebrist.

2011-06-08 @ 18:52:26
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Emelie Brocka

Ellion ska börja 5/9.

Denna är köpt på toysRus 07, så den är sen Nellie fyllde 1 år. Det som är så bra med den är ju att när barnet sen är lite större kan man ta av den blå bågen och handtaget så han barnet använda den dom en vanlig tre fram tills större cykel passar.

2011-06-09 @ 08:02:00
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0