Tredje kannan kaffe !

Inne på tredje kannan kaffe för idag ! om jag är trött? ja faktiskt william sover för 2 e gången nu... fan tycker så synd om honom vet inte vad ja ska göra enda han äter är majspure ska testa majs+potatis+kalkon nu när han vaknar 6 mån burken skulle ju ner och handla VÄRDELÖS affär ärligt talat har de barn risgröt? nej majspure? nej risvälling? nej värdelös ska maila dom och säga att de får ju förfan ta in mer barn sortiment vad e detta för skit liksom...
har inte tid att gå till coop iheller för vi ska på studentfest så fick handlar majsvälling,ersättning och nån majs+potatis pure (värdelöst) ersättningen köpte jag för jag tänkte om han kanske ville äta det istället men icke :-(

Jaja jag har gjort middag att ta med till studentfesten (e det konstigt om man tar med eget? ) vill liksom inte sitta där o inte äta något och lika så att äta smörgåstårta och förstöra mitt minsta vikt som jag fick idag...

så jag har gjort kycklingspett med stekta shirataki nudlar med jordnötssås mums blev de trodde inte man kunde steka nudlarna nån hade sagt att de skulle krympa men gud de smaka som nudlar i affären ju :D synd att dessa nudlarna måste man beställa från nätet + de kostar typ 26kr st haha så man äter ju inte det varje dag...




Kommentarer
Louise

Ta dig ner till möllan och handla nudlar där de har alla sorter:-)

Ha en trevlig kväll var på student hos min kusin igår nu slipper man studenten i 10 år:-)

Hoppas W kryar på sig.

Kram

Emelie Brocka

Visst kan jag det.

Ellion äter frukost vid 8.30-9 beroende om Nellie ska på dagis eller ej. Ska hon på dagis får han 250 ml 1 års välling i vagnen. Ätet han hemma är det 2,5-3 dl 1 års gröt. Vid 12 tiden äter han en burk 8mån-1års mat & oftast en halv burk dessert. Sen får han rån el macka till mellis vid halv 3-3. Till middag, vid 16-16.30 får han 1 burkmat 8mån-1år. Vid läggdags 19-20 får han en flaska 1 årsvälling, 300 ml.

2011-06-10 @ 22:08:02
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0