torsdag !

Fick hem handledarintyget idag så nu får jag övningsköra :D:D:D  fick även hem fotona som jag skickade in måndags riktigt bra de blev...... dock väntar jag på ett paket till från dom..
Jag glömde ta foto på det vi åt till middag fan asså det var riktigt gott och såg riktigt gott ut också
Vanliga ganska hårt stekta pannbiffar också en röra på isbergssallat creme fraiche och majonnäs och lite dijonsenap riktigt gott så alla även ni som inte kör på lchf gör detta det var riktigt fräscht och gott :P

Annars då nej syrran var en sväng här sen blev de till att vi gick ut och lekte med william en stund i sandlådan.....

Träffade mamma nej jag träffade inte henne syrran gjorde det vid affären sen gick vi hem i princip gud så tråkig dag det låter som.. Nu sover william och jag inväntar criminal minds :P beroende men det slutade så dåligt igår :D

Vägdag imorrn ska man våga hoppas ja vi hoppas :D återstår och se imorrn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0