söndag

godmiddag

Sitter på balkongen med kaffe lyssnar på pink dear mr president kommer ihåg när jag och min farbror åkte upp till göteborg och såg henne på ett event hon hade för sony ericsson det var inte mycket folk där utan bara inbjudna nå det pissregnar såklart det gör och jag är tacksam för att jag tog in mina balkong blommor igår kväll de behöver nog inte mer vatten faktiskt kanske får vi för en gångs skull använda vårt regnskydd på vagnen idag :P
ska åka iväg och leka med kusinerna senare och träffa hela släkten,

vägde mig imorse något hade hänt nu på senaste dagarna kanske för vi skippat grädde o grönsakerna nå vågen stod på 66,1 efter jag ställt mig 3-4ggr på den så det måste ju stämma :D + jag fick min mens idag så då brukar jag annars gå upp 1-2kg så idag är jag riktigt glad 

 



Kommentarer
Åsa

Hejsan gumsan! Slår en signal efter midsommarhelgen. Saknar dig!



Maila gärna om du vill.



Kram



Åsa

2011-06-21 @ 08:49:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0