rån !

Ja i vårt så annars lugna område var det rån på torget ikväll... suck jag säger då det dessa ungdomarna eller vem det nu är som håller på i ca 2 år nu har det varit diverse rån/inbrott här man blir så trött på det....... vad ska förvaltaren göra? tycker absolut att de ska stänga grindar redan tidigt på kvällen eller något iallafall så här kan vi ju inte ha det ! Finns massvis med barn i detta området och de förtjänar bättre... detta är ett perfekt område annars men dessa rån som hållt på i 2 år mot gamla o i affären gör att jag blir förbanad !

Vad hände med mitt är mitt och ditt är ditt eller är det mitt e ditt o ditt är ditt? är det så de tänker när ska folk kunna få ha sina egna saker ifred?
Nu tog ju de den misstänkte men han e väl släppt ikväll eller imorrn igen eller vad tror ni?

Härifrån ska jag nångång när jag vi sparat ihopa så vi kan ha råd till ett hus långt ifrån malmö!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0