Måndag

dålig uppdatering från mig ja så kan det bli när man har fullt upp
det var en lyckad student för min bror vi hade jättekul allihopa och vi var nöjda med kycklingspetten stekta nudlar och jordnötssåsen :D var hemma vid 1 tiden och stupade i säng alla tre
Lördagen var vi ju på handledarkurs jag och anders i 3 timmar så drygt det var, fick nästan bara kolla på film de sista två filmerna var riktigt läskiga den ena var olyckor i australien också sån jävla sorgsen låt när de visade alla olyckor hatar sånt, och den andra hette att döda ett barn SJUUUUUK kortfilm klarade inte av att se men hörde ju fyfan, tror jag har sett den förr och bölat så in i men okej visst det händer ju faktiskt sånt här i verkligheten varje dag det är tragiskt.

Söndag var vi på jakt efter bikini till mig eller en överdel iallafall jag har ju ganska stor bh storlek att jag gick in i varje affär på burlöv men tillslut i sista butiken (stadium) hittade jag, inte den absolut optimala men den passade o var fin så tog den, efter detta gick jag,mamma och syrran ut på gården och solade och drack kaffe i 1½timme sedan gick mamma upp och jag o syrran tog 1 timmes promenad, var bara att passa på att städa då william och anders fortfarande var iväg , vid 19,30 tiden blev maten färdig hemmagjorda hamburgare med sås gjord på creme fraiche, tomatpure och majonnäs (har hittat den godaste majon jag smakat den är så vit så den smakar som hemmagjord :D peeerfect

Idag har vi inte gjort mycket sorterade ut alla för stora kläder och vinterkläder och tog in lite sommarkläder in i garderoben middagen bestod av nån grillkotlett och bearnaisesås och 4 stekta sparris...


gjorde en annan sak har hittat ett recept på kärleksmums/snoddas/mocka rutor som är i lchf style och jag har ju köpt kokosmjöl så vi testade så här såg den ut när den var färdig



Hur den smakade? ja alltså jag fattar inte har gjort så otaligt många recept på bak när det är lchf och det smakar bara torrt,bakpulver eller beskt är det fel på mina o sambons smaklökar eller eran som gillar sånt här mög?
så beskt så äckligt de växte ur munnen på mig hur klarar man att äta sånt här hellre att jag låter bli bakverk istället det är svårt att säga detta men tacka ändå fan för att socker finns för man kan ju inte baka UTAN socker nej jag saknar en gammal hederlig kladdkaka eller sockerkaka inte sånt här med sukrin,kokosmjöl o skit tänker inte ens skriva receptet ut för det är inget jag rekomenderar er..... kanske om ni gillar mörkt choklad kanske skulle ni gilla detta.

jag gillar inte ens vispgrädde om det inte är vaniljsocker eller socker vispat med så sockerskadad är jag men då får jag vara det :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0