Kristi himmelsfärdsdagen

Strålande sol redan på morgonen idag väntades utgång till gentlemannadagen ett jippo som är varje år på jägersro med matstånd,tivoli,trav osv
Mamma skulle följa med så vid halv tolv var vi där och en massa folk var där redan, william sov till min stora besvikelse träffade syrran och brorsan också där och sedan träffade jag min morbror och för första gången fick jag se mina två eller de var tre men den största hade jag ju träffat förr kusiner, en liten påg på drygt 1½-2 månader som sov så sött, man glömmer bort att william var t.om. mycket mindre än honom söt var han också en tös som säkert är 3-4 år o jag har aldrig träffat henne förr, haha så mycket träffar vi släkten i denna familjen william var nu vaken och tyckte allt var jättespännande han tittade på karusellerna och människorna med stora ögon,
Mamma tyckte han skulle få en nalle (hrmmm har 2 svarta säckar i förrådet som han kan ta av men okej en egen ska han väl också kunna ha) så han drog med hjälp av mormor i ett snöre och fick en söt tjejdocka/nalle de e klart han skulle ha den och han tyckte så mycket om den men vågade inte ta emot den av flickan först men sen när han fick den i vagnen kollade han runt efter henne precis som (tack så mycket) haha

sen var det dags för mat suck finns ju ingenting som var lchf style där såklart så vi tog en tunnbrödsrulle som var fylld med räkor och röra lät lite bättre än tacos och korv den åt vi förresten vid 13 och höll oss på den hela kvällen sen så där var nog mycket fett i :D

sen var det boven william skulle ju smaka glass och då föll vi på såna här churros eller vad de heter långa våffelliknande saker inte allt goda torra men när man doppar de i glass ljuuuuvligt så den invägningen på fredagen var ju förstörd redan där men vi alla tre var nöjda

åkte vidare för en viss person skulle komma dit o jag kände att jag vill nog inte träffa den personen med sin nya partner som är lika gammal som jag *uhh*

Åkte hem på en kopp kaffe hos svärföräldrarna då svärmor fyllde år trevligt sen hem igen också fick jag ut och promenera 1½timme med syrran skönt efter såna dumheter som vi åt på jägersro.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0