Fredag

Ännu en dag med sol, william har nu både tors,fred sovit till 8 på morgonen det tackar vi för men dock gått och lagt sig runt halv tio på kvällarna det tackar vi inte för men hellre det än 5-6 på morgonen :P

Jag och syrran bestämde oss för att spela tennis idag bakom huset finns det en tennisbana och eftersom jag aldrig har spelat tennis så tänkte vi testa pappa har ju rack eftersom han var duktig på tennis när han var yngre huhuh sagt och gjort
va det var jobbigt tror jag träffade bollen typ 2 ggr haha men sen blev william gnällig för att han satt i vagnen så tog ur honom och ser honom ta in en fimpe i munnen usch då sa vi nej vi går till gräset och solar

vi var ute i nästan 4 timmar tiden bara sprang iväg, jag kunde ju inte sola så mycket 1 hade jag inte bikini på mig 2 måste ju hålla koll på busungen som stup i kvarten både klättrade på mig och åt gräs nice!
men runt 12 tiden somnade han i vagnen, det måste varit skönt att sova utomhus i vagnen för han vaknade inte förrän strax innan halv tre tiden.

Idag åt vi gratängen som vi gjorde i onsdags istället eftersom vi var för mätta på torsdagen för att äta den
idag åt william 2 mackor själv utsprätt på dagen förstås men såna stora lingongrova så äntligen börjar han gilla mackor och gröt också har han börjat äta igen, kanske är han en periodare med mat ett tag funkar det sen vill han pausa och sen går det bra igen hehe
han har börjat äntligen dricka ur sin spillfria pipmugg och det är vi glada för eftersom annars vill han dricka ur glas men det blir så vått och slabbigt varje gång.

Åkte en runda till coop och fick handlat lite nya ägg och bacon och dyl.
Sen fick jag en städmani runt 20 på kvällen en fredag seriöst? nå ja runt 22 satte jag mig på balkongen och avnjöt ett glas vin :P det var pricken över 1 et, kollade upp det så jättemycket kolhydrater är de ändå inte i halvtorrt vin det trodde jag från början så nu kan jag ändå med gott samvete köpa det om jag e sugen nångång.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0