fredag kväll en lite jobbig dag

Vi beslöt oss för att följa med anders på jourjobb det gick ju bra skulle ju inte vara så länge william hade jättekul på hans jobb sprang runt där och blev kolsvart på händer och kläder bara tur att han inte stoppar händerna i munnen som han gjorde förr när klockan blivit halv åtta blev william jättejobbig jag hade sprungit o tvättat hans händer för tredje sista gången och han ville ju ner då ringer jourtelefonen igen ett nytt jobb men oroade inte mig så mycket william skulle somna i bilen o visst gjorde han det men när vi sen skulle tillbaka för att hämta reservdelar vaknade han oj så jobbig han var hungrig och trött till slut kom jag på att jag hade rån i vagnen så han fick käka på dom när vi kom hem vid halv elva ville han inte alls somna han höll liv i sängen till halv tolv och sen vaknade han några ggr i natt så fort vi avviker från rutinerna når de gäller sömn så blir det så här men till slut somnade han ju och sov till 6 fick en flaska o sov till 9. Jippi sov morgon för mig. Så han fick lite gröt måste nog handla en ny gröt men vilken ska jag välja? Vilken använder ni som ert barn tycker är gott? Jag har inte ätit något än är inte hungrig men de blir väl kokt ägg med bacon o mycket smör på det känns som en bra lördags frukost. PAppa han jobbar så vi hoppas han inte får jobba över men det trodde han så vi får se kanske blir en familjepromenad ikväll om pappa anders orkar hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0