bokat

Äntligen så kom man ut i naturen fick gått i en timme men bättre än inget vem vet kanske blir en runda till sen,
william somnade precis innan vi var hemma igen så jag låter han sova så han inte håller på med kattlådorna ! kanske ska skaffa grindar eller något så han inte pillar på dom...

Gick förbi körskolan det var näääästan så jag bara fortsatte men tänkte nej jag måste ta tag i detta, så jag gick in och bokade en handledarutbildning till anders och mig :D herregud känner bara hur nära det är att jag ska börja jag kan ingenting mycket känns det som om jag skulle tagit bara automatare istället men de kommer jag ju ingen vart på likabra att ta vanligt körkort med manuell låda annars begränsar man sig så, vet att Anders kommer hålla på med mig mycket - kom igen nu vi går ut och kör, han är sån och det är ju bra fast jag är rädd så rädd MEN jag ska börja köra våran bil (automatare) för att jag ska fokusera på allt annat innan jag ger mig på det svåraste som jag är rädd för nämligen kopplingen, det som jag kan tycka är jobbigt när man kör är att man ska ju använda högerfoten hela tiden, jag är nämligen vänsterhänt annars och använder helst vänster fot och hand, kanske skulle skaffat en engelsk bil? haha

Nej detta blir säkert bra får hoppas att jag klarar det innan den 25 e februari nästa år för då går iallafall mitt lämp ut.

Antingen är detta jag när jag ska köra eller så är det Anders min när jag väl kommer köra

bild lånad av google


Kommentarer
Jessica K

Känner igen det här...=) Jag var livrädd när jag skulle börja övningsköra, koppling växla va fan när ska jag hinna titta på hur jag kör blinka ohh shit.

Men man lär sig snabbt och man blir snabbt beroende av att köra och tycker det är skit kul.

Jag är i fasen att jag ska slutföra allt nu och då blir jag nervös.

Hoppas det går bra Nilla, tror du fixar det galant.

2011-06-02 @ 09:27:03
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0