tors,fred,lörd,söndag på öland

På torsdagen åkte vi in till kalmar för att besöka nordens största lekland tror jag det var glömt namnet nu men det låg vid giraffens köpcentrum, så skoj ungarna hade och de fick verkligen springa av sig, tur vi var tre vuxna för att hålla koll på 3 små barn för de var verkligen överallt och ingenstans william tyckte det var riktigt skoj att vara där, sedan gick vi in på köpcentrumet för att äta och kolla runt lite fanns inga speciella affärer egentligen william började bli riktigt gnällig när vi skulle äta, tycker verkligen det är jobbigt när jag inte förstår vad det är han vill (må han snart börja tala) hehe

funderar lite på om det var för att han satt i vagnen kanske skulle man tagit en barnstol när vi åt men det var så liten plats där vid lunch tid nå skitsamma vi åkte vidare till kalmar city där det var marknad (hitta nog bara halva marknaden hehe) men som kompensation såg vi en ben and jerry butik och gick in och köpte glass på en ffrasig våffla :P aldrig ätit så god efterrätt i hela mitt liv, hem igen och det började verkligen åska rejält på kvällen och pisseregnade gjorde det, då kom cirkusen typ 22 30 på kvällen körde de in på campingen,

På fredagen ville vi inte sitta på campingen då iheller så vi körde in på köpcentrumet som fanns där vid färjestaden tror jag det var (osäker) hände inte så mycket mats och nina kom senare på kvällen och vi gick och åt på restaurangen , på lördagen var jag riktigt jävla trött william hade hållt mig uppe sedan han vaknade 23 när jag precis skulle lägga mig och somnade inte förrän 03 och sen ville han ändå upp igen klockan 5 herregud jag var död men senare åkte vi in till kalmar igen för att försöka hitta några butiker men även på det köpcentrumet hittade jag inget särskilt eller nja jag köpte ett par jeans och två tröjor på kvällen gick vi och åt på restaurangen igen lite väl sent, tyvärr hade restaurangen bara 3 barnstolar och 1 var upptagen så william fick sitta i vagnen vilket han absolut inte ville ! det slutade med att vi hällde i oss maten jag och anders och lämnade de andra som skulle äta dessert :-( dessvärre var han nog trött när vi kom till husvagnen för en flaska senare så somnade han,

på söndagen började william bli uttråkad och riktigt jobbig så det och med tanke på det dåliga vädert packade vi ihopa i illfart och körde mot Malmö, jag tror att william har en period dels att han fått mycket socker under ölandsveckan och dels för att han är väl i en trotsig period kan jag tänka mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0