Torsdag och kusinträff

Torsdag idag (snart fredag riktigt nice)
William vaknade väl runt 8 tror jag visste nog inte vart jag hade röven då jag försökte hälla vatten från termosen in i flaskan liggandes det resulterade i en mycket blöt säng med massa vatten såklart i mitten av där jag sover så jag kunde ju självklart inte somna om och william måste ha haft det på känn att jag vände o vred mig så han kunde ju inte somna om, Upp och hoppa då och planera dagen, vid halv elva mitt i städningen kom mamma så det fick vänta och en kaffe intogs tillsammans med min frukost o williams lunch ja han ville inte äta så mycket han fick ju macka polar bröd men verkar rata det som vanligt så får inte glömma gröten på semestern ! fast pålägg äter han det är ju ändå ganska nyttigt ja men gröten skall med !
Gick till lidl sen för att handla lite och för att william skulle sova middag gick sedan för att kolla in mammas nya inköp av möbler och de var riktigt snyggt faktiskt passade bra ihopa med lägenheten.

Lisen ringde och frågade om william ville leka så vi travade hem också kom kusinerna med tillhörande mamman riktigt skoj hade de lekte fint det var två incidenter då william är så nyfiken på andras munnar med tänder så självklart stoppar han in fingert i kusinernas mun och det är klart att de vill bita ihopa då.. han gjorde inte det bara en gång utan två ! undrar om han nu lärde sig något.

Sedan intog allihopa blomkålsmos med korv,köttbullar,mini morötter och kotlett hehe ja de blev lite att välja på... det är så kul när andra också vill äta sånt vi äter :D

William han åt väl 2 köttbullar 2 bitar korv 2 skedar blomkålsmos och en halv mini morot haha var kanske inte så hungrig just då..

när de sedan gick LÄMNAR Lisen en bit ananaspaj som hon gjort !
SJÄLVKLART kunde vi inte låta den ligga i kylen och bli gammal så den fick intas och oj vad jag har ont i magen nu och fick en sån sockerkick som heter duga ! märkligt hur man reagerar på olika saker nu. KAKA har jag faktiskt inte ätit om man inte räknar tårtbiten förra lördagen MEN då hade jag ju redan fyllt på med bröd o potatissallad så blodsockret var ju redan lite uppe innan tårtan intogs.

Om jag kommer få minus på vågen imorrn? troligen INTE haha men vi får väl se jag hoppas ju varje fredag på bra resultat.

Nu börjar folk tycka att jag blivit smal :D det känns så roligt att höra men självklart tycker ju inte jag själv det inte ens om man jämnför med gamla foto från förra sommaren jag ser de bara inte !

det blir nog sängen ganska tidigt blodsockret börjar redan sjunka och det är inte nån criminal minds på 5 an ikväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0