tisdag och onsdag, torsdag

Tisdagen började med strålande sol utomhus äntliiiiiigen kommer sommaren (trodde jag) hela förrmiddagen var seg vi gick mest bara o lekte med william men sen tog vi beslutet om att åka iväg till bejers park istället så han fick leka av sig, det är inte alls samma sak att se honom leka själv som med kusinerna man ser riktigt att han har roligare med dom, men de är ju på dagis på veckodagarna så det är ju lite svårt att ta med dom, åt glass igen hehe i parken sen åkte vi vidare till entre och shoppade loss blev några byxor några tröjor både till mig william och anders  dessutom fick jag äntligen köpt en klocka :D


onsdagen åkte vi till bara badet för det var fortfarande fint väder william tyckte det var super kul när han kom ner med benen i vattnet skrek han av lycka o ville upp o i igen hela tiden men sen började han bli trotsig igen o det är svårt att lugna ner honom tycker jag så efter 2 timmar det är ändå kanske ganska lagom så åkte vi hem och började laga middag sedan blev det lilla torg för min del, inte allt för kul men goda drinkar de hade dom :P


torsdagen började bra william sov en hel natt för första gången på myyyyyyyycket länge nå väl han somnade runt halv tio på kvällen o vaknade 6 men vi slapp de som i söndags natt gå upp 5 ggr mellan 24-07
han fick ju eget rum i söndags när vi kom hem eller vi satte in sängen och stålsatte oss att de ska fungera och det funkade bättre än förväntat även om första natten o andra var lite halv jobbiga,
runt lunch åkte vi till oxie och stannade till ca 17 då åkte vi hem och lagade sista fusk middagen på länge !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0