sjukling?

Igår kväll runt 22 vaknade lillgrabben med ett skrik tog upp honom skållhet var han tog tempen 40grader jahapp in med en alvedon i rumpan o lite välling för att få i sig vätska om han somnade nej inte direkt tror det tog till 23 innan han tillslut somnade igen, sen har han vaknat upp några gånger inatt precis som han är förvirrad stackarn, det konstiga är att han har ju inte nån förkylning på g o är inte dålig i magen iheller, kanske är tänderna? han var ju inte så sugen på att äta igår men o andra sidan äta har han vägrat så många gånger så skulle det vara tänderna varje gång hade han haft hela munnen full med tänder as we speak !
 
KOnstigt nog är jag relativt pigg nu när jag sitter uppe helt själv tittar på bommerang kanalen(barn) och dricker kaffe jag verkar allti vara mer pigg när jag är orolig eller spänd inför något i detta fallet att hålla koll på william
hör hur han gnyr i sängen han e trött men vill inte sova, stackarn det snurrar väl i skallen fast i morse hade tempen gått ner till 38,9 men fick en ipren ändå måste handla alvedon idag gillar inte ipren då man måste ge en halv det är överstörigt att behöva klippa dom sen ska man hålla koll på andra halvan o den halvan blir inte spetsig så det kan ju inte vara skönt att få den andra halvan upp i rumpan :-(

Skriver även lista på vad jag INTE får glömma på måndag lika bra att börja skriva lite nu så glömmer man inget kom ja på en sak till ju laddare till mobilen hehe.
Tittar på min matlista ja skrivit det enda som är fel på listan är vaniljyoghurt hehe det är för jag är så otroligt sugen på det med lite färska jordgubbar i på morgonen åhh så gott :D

Till något annat detta året har jag köpt 3 ! bikini underdelar och 2 bikiniöverdelar  den första kompletta bikinin ja köpte i ullare var för stor från början men kunde använda överdelen de kan jag inte längre ! bara hänger
den andra bikiniöverdelen ja köpte på stadium det var inte så länge sedan ändå 1 månad kanske sedan även den är för stor nu ! men kommer använda den troligen ändå va fan kan inte köpa fler ju
sen har jag en trekants bikini överdel sedan innan o de är ju one size på såna så den passar ju men ser de inte lite ja jag vet inte för ungdomligt porrigt för en mamma o tjej som mig? hehe nå
felet är ju inte överdelarna felet är underdelarna !
 den från ullared vet vi redan den hänger så mycket i röven att man kan tro att man gjort på sig eller något
den andra jag köpte känns för liten men den sitter egentligen perfekt där bak men för tajt där framme tycker jag ! den kunde ja inte byta för man får inte byta sånt fastän det skyddet var där o allt (kärring på lindex tack som fan)

efter att ha letat överallt köpte jag ett par på internet FÖRSTORA jag dör jag skiter i detta kan lite bra gå i hipsters hela sommaren eller shorts lönlöst vart blev min rumpa av? gone with the wind? jag ärvde absolut inte mammas gener o fick röv kan man inte säga..

Nå igår fick ja sy in mina favorit shorts i midjan jag vägrar lägga de åt sidan jag älskar dessa shortsen men de åker ner hela tiden (de passade inte ens i mars)  sydde för hand vet inte men känner inte mig trygg med vår symaskin dessutom ett stort åbäge att dra fram så jag orkar inte men de funkar ett tag kunde sytt in de mer men det var så krångligt att det får va som det är... får köpa hängslor annars de hade ju sett något ut ;-)

Dags för påfyllning av kaffekoppen.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0