Onsdag

onsdag och 7 arbetsdagar kvar för anders wiiiiiiihoooooooo men idag börjar jouren för honom buuhuuu ja det är bra ibland men det är så mycket jobb :-(
Wille somnade 19 igår wihoo underbart och vaknade strax innan 8 imorse eller ja först vakna han vid fem o ville ha flaska..
Idag ska vi till hörby marknad har satt in barnstolen i min pappas bil ska följa med dom för inte vill jag sitta inne hela dagen, jag oroar mig inte för att william inte kommer äta han verkar vilja ha allt nu förtiden sålänge det inte är ren potatis och ris oroar dock mig för mig själv vi vet alla vad som serveras på marknader, det är langos,hamburgare,korv med bröd, indisk mat ibland alltså kolhydrater i MASSOR uhh ställde mig på vågen 1hg kvar till ursprungsvikten som jag vägde INNAN jag syndade i helgen haha :P jag ska inte synda jag får inte måste vara strikt i 2 veckor innan husvagnssemestern.

annars får ja väl köpa en hamburgare o äta utan brödet i värsta fall liksom..... men litar ju inte riktigt på mig själv :/

Snart bacon och stekt ägg iallafall sen ska vi bara ner och handla lite´färdigblandad välling utifall att william klyddar

ja nu kommer han o tar datorn får avsluta här.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0