onsdag

Nu har anders semester fyfan va skönt !
William har som sagt varit dålig sedan i förrgår kväll eller dag egentligen han började få lite feber som steg snabbt upp mot 40 grader och natten var hemsk men inte lika hemsk som den var nu inatt herregud 23.40stängde ja tv 00,20 började william skrika ingenting funkade han somnade säkert om 10 min sen skrek igen ställde sig till slut i sängen o vid 01 40 fick han flaska, 02 30 började de igen och jag som inte har något luktsinne kunde ju inte fatta att han säkert hade bajsat o de var ju klart han hade, tempen visade 39,4 tror ja inatt så en ipren o i säng igen vid 03 något vakna han igen jag var död nu hade inte sovit förra natten iheller men på något vis somnade han o vaknade vid 5 igen då gick anders upp med honom
idag såg jag att hans hud hade blivit lite vitröd flammig kanske utslag tänkte jag o tänkte på 3 dagars febern eftersom den verkar gått ner mer o mer för varje dag febern alltså men så märkte ja något annat han dreglade som bara den till slut fick jag kollat hans tänder och det är INGEN på gång inte ens lite rött är de dock var tungan lite vit :S så ett samtal till vårdcentralen o de tror han kan ha fått halsfluss igen ja tänk att jag inte fattat det förrän nu 3 dagar efter ! men så är de med william han äter ju lite själv när han vill o inte mycket nångång så jag trodde ju inte de var nån fara fast när han t.om säger nej till ellas kitchen smoothies då är något fel, lite glass ikväll också blir det att ringa vårdcentralen imorrn bitti och få en tid...

Förövrigt känns de som jag gått ner något sedan måndags när ja började med fakir idag åt ja 2 kyckling lår :P med majonnäs mums var det...



Anders köpte ryggbiff idag så det blir gott att äta det imorrn :P hoppas nu william får tid imorgon och att han blir frisk snart :D


Kommentarer
Louise

Tycker det låter som tredagarsfeber som han hade...Max hade det och han gick på dagis när utslagen kom minns inte om Xander hade det men jag tror han hade det...snacka o att man inte minns:-)

Hoppas liten kryar på sig..



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0