Öland 3 e dagen

Tja här sitter ja nu ikväll med en gin o tonic de blir lite så på kvällen att man glor på tv o dricker lite o tar det lugnt.. trodde inte jag skulle gilla camping livet men jag älskar det :D hade det inte varit för att vi har katter hemma (som mamma tar hand om nu ) så hade jag gärna varit borta en vecka till :D fast kanske på en annan camping hade varit så härligt.

Gillar campingplatsen men den är inte så som jag hade tänkt mig men den är helt okej..
Imorse skulle ´vi duscha allihopa eftersom jag inte vågar gå in med william själv i duschen för jag tror jag ska halka så gick vi imorse såklart var familjeduschen upptagen det finns typ 2 st på hela campingen DÅLIGT!!
så vi klämde in oss i en singel  dusch haha ja de var trångt o när anders skulle duscha började kallvattnet komma (max 5 min per person) tur var ju iallafall att han hade duschat färdigt iallafall...
tror att jag ska duscha av william i barnbaljan som finns inne i skötrummet istället.

Idag har vi varit på ölands djurpark de var ju helvete vad där var apor undra just om de hade alla sorter som finns ! besviken blev jag då vi skulle bada men vattnet är inte ens uppvärmt ! för 300kr borde iallafall barn poolen vara uppvärmd, det blev ett snabbt dopp för william tills han skrek (antagligen för de var kallt) så han fick gå upp.

Något som var ännu kassare var maten ! ja jag måste klaga det skulle vara taco buffe mums tänkte jag ja 110 kr per person ät så mycket du vill, vi tog väl de mest för att de var lång kö till de andra men iallafall först får man betala utanför hos en sur snubbe sen går man in och ska ge kvittot till de som står där o håller på, flera anställda sprang bakom och slängde sopor o torkade de tomma borden (det var asså inte kö) när vi står där frågade jag tjejen vem ska ha det här kvittot (ja det är jag hör jag henne säga) ja men ge det då anders sa jag, va fan sa jag högt man går väl inte runt och gör andra saker o inte bryr sig om gästerna, ingen service what so ever sen var det skitigt fullt med flugor, kladdigt, stora grönsaks skivor halv tomma skålar nej fyfaaaaan gå inte DIT sa högt när vi gick ut hon hatar nog sitt jobb !

såna ska inte jobba i restaurang kan man inte ge kundservice kan man jobba på en soptipp alla kan ha dåliga dagar man jobbar man på en buffe (och det vet jag) så ska det vara tempo tempo tempo kunderna ska 1 inte vänta 2 skålar ska se snyggt o ordentligt ut och framför allt de ska vara påfyllt hela tiden !


måste också klaga jag veeeeeeet att de e semester och att jag hade lovat dyrt o heligt mig själv att inte klaga att jag fick att jag var värd detta men gud som jag äter de e fan kolhydraternas fel !!!!!!!!! jag små äter hela tiden för att jag får ! för att andra äter ! för att jag tänker skitsamma ! kan inte ens räkna upp har jag ens ätit något fett rikt? antagligen inte mer än smör på bullen :-( min mage är kaos svårare att somna på kvällen, har ont i magen, den är extremt uppblåst, får göra nr 2 fler gånger om dagen, och framförallt är riktigt trött hela tiden allt detta är kolhydraternas fel vill jag konstatera och vätskebrist kanske också....

men så nu har ja klagat om kosten fastän det är mitt eget fel men det handlar om 1 vecka de kan man undanvara



Kommentarer
Emelie - mamma till 2 underbara barn.

Då vet vi det tills tisdag då vi ska dit.

Hur har vädret varit dessa dagar?

Kram

2011-07-20 @ 22:21:43
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Emelie

Fan vad trist.

Vill ju gärna att vädret ska vara bra när man är iväg. Håller tummarna att vädret blir bättre.

2011-07-21 @ 08:58:53
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0