marknad

Ja då vart vi hemma igen eller har ju varit hemma i 2½-3 timmar redan men busy busy busy har jag varit
har varit en rolig och trevlig dag med mycket att titta på, alltså de här crocs VARFÖÖÖÖÖR finns den typ 50 stånd med dom? okej jag erkänner har ett par billiga gröna :D men de köpte jag för att jag ska ha de på campingen och då får man se lite nördig ut :P
Min brorsa han använder sina vita crocs överallt affären,ut o gå, whatever (hoppas INTE han använder de i stan eller till skolan bara)
Man får ankfötter i dom det är bara att konstatera.
Hade föreställt mig att hörbymarknad skulle vara som svedala skit litet men icke det var riktigt stort :P ja skulle nog kunna säga att de var nästan som sjöbo marknad faktiskt
Det blev 7 par strumpor till william o 7 par till mig för 100kr :D
de e mest skit på marknader men det är ändå kul att titta på, är lite sur då jag såg ett par nike skor till william för 150KR fattar ni 150spänn såna går på 399 minst på stadium sugen var jag men gick därifrån och när vi kom tillbaka tänkte jag aja men jag köper dom OCKSÅ VAR DE SLUT ! piss fanns bara rosa kvar men där går gränsen faktiskt.
Vi var inne på den SÄMSTA pizzerian i hela hörby tror jag men jag tog en kebab de lux heter de med räkor,kebab,sallad,ost,fetaost och bröd brödet åt jag inte men william åt lite av det
De såg ut som en bomb hade lagt på tallriken och kaboooooom så ska inte en kebab de lux se ut och in kom mitt isvatten UTAN is och helt grumligt hmmm tanken slog mig att de kanske är mycket kalk i hörby vattnet? eller så fick ja diskvatten haha men de var väl okej ändå men inte maten nej tack gå inte dit (kommer så klart inte ihåg vad den hette men om man ser viking också går man till vänster istället och ner i en källare den pizzerian ska ni inte köpa kebab i iallafall !

Nå sen åkte vi hem och william somna såklart i bilen klockan var då halv sju ! suck ! när la han sig ikväll då? kvart i tio ! 

Var lite sugen på något när jag kom hem eftersom jag blivit suktat av mina favoritet på marknader LANGOS *sörjer* så ville jag ha något som liknade det så jag gjorde våfflor med kokosmjöl de blev helt okej men mycket mäktigt inte alls som vanliga våfflor men de finns inga desserter eller bakverk som slår vanligt så kan ni predika så mycket ni vill men socker och mjöl is tha shit när det kommer till att baka.
Gjorde dom med gräddfil,räkor,ost och gräslök på.

Nu hade jag väckt min passion för expriment så jag tänkte kan jag göra stuvning? sagt o gjort det blev räkstuvning och crepes liknande pannkakor till sambon som han kan ha imorrn bitti (själv gillar jag inte stuvning men han gör...) rivde lite ost över så imorrn när han värmer det blir de säkert smaskigt.

Låt oss hoppas att det blir vackert väder imorgon med :D

Tröjorna williams morfar köpte till honom :D






Här är en bild på min våffla ala langos haha



Kommentarer
Anonym

håller med dig den sämsta pizzerian i hörrby men jag tyckte liknade kebab som har blivit över hos kunderna hehe

2011-07-06 @ 23:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0