måndag och tisdag morgon

I måndags gjorde vi inte så mycket var mest ute först frukost ägg röra och bacon (så trött på äggröra) vilket william också åt av, sedan var vi ju tvugna och pröva williams nya cykel :D så det tyckte han var kul hans morfar kom ut också och tittade på lite hem inom igen och lunch william åt en halv burk mat wiiihoooooo lite vila på det typ i 2½ timme!!! sen gick vi ut och gick en runda med moster lullo  härligt fast william var lite sur eftersom han hade vilat och sen gick vi ut direkt efter det så ville han ju självklart inte sitta i vagnen det säger ju sig själv.
Hem och åt lövbiff rullar med ost i mitten med persilja smör och bearnasiesås william fick crepes med skink fyllning det var mums tyckte han, skulle åka till barnens hus för att köpa en solskyddsdräkt men fanns inga i william storlekar har nu kollat typ 3 affärer USELT de enda som finns är för drygt 500kr och det vill jag inte betala för så mycket kommer vi inte bada.. får bege mig ut på jakt senare nästa vecka istället
han behöver gummistövlar också gud så mycket han behöver jogging byxor,jeans, nya shorts,solskyddsdräkt, strumpor, vanliga skor det tar aldrig slut hehe trodde ju att han skulle få något sånt i födelsedagspresent :P

NÅ vi var ute och gungade och cyklade med pappa med också på kvällen william var dock mer intresserad utav kottarna i sandlådan som hade åkt ner från träden älskar när han går nu helt själv nästan springer fram dock är han väldigt långsam men övning ger färdighet :D william la sig halv nio och somnade själv inom 10 min yeaa..


Tisdag morgon

William vakna 06,10 jag dööööör nu har han gett mig sovmorgon till 9 varje dag också vaknar han 6 jag gillar inte när han vaknar då för då vill han vila vid åtta halv nio igen och det förstör den vanliga vilan vid 12 utan då vill han ha andra vilan vid 14-15 och sen somnar han inte i tid på kvällen :-(

NÅ nu vilar han såklart annars hade ja inte kunnat blogga :P frukosten är intagen vändstekta ägg med majonnäs och ½paket bacon och ett litet litet lchf knäcke som jag gjort :D blir aldrig trött på det knäckebrödet ÄLSKAR DET
Sitter och tänker vad vi ska göra idag verkar ju bli fint väder så det blir säkert att man går ut en sväng senare.





godaste majonnäsen KÖP DEN helt vit och smakar gudomligt lite dyrare än de andra men det är det värt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0