Lördagen den 9 juli


Lördag idag och solen skiner det står 30grader utanför i solen då antar jag :P
Anders stack vid 8 för fortsätta på jourjobbet ja jag säger då det 4 dagar kvar sen får ja ha honom hemma i 3 veckor :D
om 1 månad jobbar jag min 2 e dag på det nya jobbet spännande som bara den.
E så trött idag william somnade ju redan halv åtta igår kväll och ville upp 7 imorse och hade nu anders somnat i sängen istället för soffan hade han tagit honom :P men nu fick jag gå upp istället vilken osis jag är inte nån morgon människa speciellt inte sedan man blivit tvungen att gå upp för nån annans skull men o andra sidan all tid med william är guld värt nu när man ser hur han utvecklas så fort kan t.om sitta och leka själv i rummet en stund vilket han aldrig gjort innan utan att vi också suttit i rummet, tvn är fortfarande tråkig tycker william han sneglar på den men bryr sig inte,
Igår fick william gummistövlar av sin mormor de var riktigt fina ska nog själv åka och handla ett extra par i en större storlek också för det kommer säkert gå åt redan 2 par i höst då fötterna växer snabbt.

Nu ska jag slänga de gamla sandalerna han har använt ett tag de är slitna och om han ska börja använda de nya jag köpte uppe i ullared i skoaffären så får han ju börja använda de nu :D

Blir nog en tripp till husvagnen idag för att lämna lite saker jag tror vi kommer ha användning för hälften av de vi kommer ta med oss men vissa av sakerna kan stanna kvar i husvagnen sen ju vet inte om vi kommer åka på fler ställen i sommar eller om det bara blir öland.

Viktdagen igår gick åt pipsvängen det blev + några hekto det är lisens ananaspajs fel haha fast det var ju jag som åt den :S  1½ vecka har ja på mig att nå ett mål jag ska fixa det, vi har börjat dagen med kokt ägg med mycket smör o salt på :P 2 lchf knäcke till kanske inte de optimala men bacon är inte alltid gott... just det nu kom ja på att jag hade ju grill spjut i kylen aja de får bli frukosten imorrn...

Nu ska jag dricka kaffe o invänta till william vaknar då får vi nog gå ut o leka en stund och invänta att pappa ska komma hem :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0