Lördag och williams kalas

Gick och la mig strax efter 1 såklart var det något på tv som jag glodde på irreterad på att ja la mig så sent eftersom jag visste att william kommer vakna på natten
halv tre började han o inget hjälpte trött var han men napp o sova skulle han inte la han till slut i sin säng o kastade in handduken sa till anders du får ta honom jag lägger mig i soffan !
Soffan har ja lagt mig i typ 2-3 ggr på detta året (går inte att räkna hur många gånger anders somnat där)
Men sov jättedåligt den där jävla klockan i köket bara tick tack tick tack SUCK
8 hörde jag william igen då gick de upp o lekte i rummet men kunde knappast sova vidare är ju en viktig dag,
Regnar gör det med så att vi skulle ha 1 års kalas i trädgården kan vi glömma vad är det med denna sommaren egentligen så störigt.... så det får bli i lokalen istället.

nu blir de mosade kokta ägg med smör och bacon till det måste grunda med bra mat innan ja syndar med potatissallad o tårta i eftermiddag....



Kommentarer
Emelie - mamma till 2 underbara barn.

Tack för ditt snabba svar :)



Ellion klyddar också¨med nattsömnen, blir galen. Hans 8e tand är iofs på väg upp så jag hoppas verkligen att sömnen blir bättre efter detta.



Hoppas kalaset blev lyckat.

2011-07-03 @ 23:13:17
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0