jaaaaa frisk

Vaknade av mig själv halv åtta imorse tittade på william han sov fortfarande men jag skulle ju ringa vårdcemtralen klockan 8 så jag gick upp och satte på kaffet undrar hur william mår idag tänkte jag stilla han hade ju haft 39.5 grader igår kväll men han hade ju inte vaknat inatt. Ringde och fick en tid till klockan 9 william vaknade och såg faktiskt ut att må bättre dessutom åt han lite kräm. Hos läkaren gick de bra ingen infektion så antingen har det bara varit ett virus tre dagars feber eller tänderna kanske ändå. RYggbiff till frukost med stekt ägg mums var det. Nu sitter vi i oxie ska bli gott med kaffe var och shoppade gummistövlar till mig innan också prickiga o ur snygga :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0