fredag

Ja då var det fredag göra potatis sallad marinera köttet göra salladssåsen salladsåsen är färdig och marinaden med men köttet är fryst än så jag kan inte riktigt marinera än :P potatissalladen väntar jag med till ikväll då sambon är hemma o kan ta william, här sitter jag nu och äter äggröra fyfan va äckligt det är att bara äta ägg, orkade inte göra en ny omgång knäckebröd igår kväll så det får bli att jag gör det om en stund men mat måste man få i sig, gjorde ett till fel idag tog fram tonfiskfileer jaha o vad gör jag nu? aldrig har jag ätit sånt o utan potatis ja tänk om de blir äckligt, men ska se vad jag kan hitta på.
Trött är jag också williams 6e tand börjar nu komma upp och inatt fick jag ge honom nappen säkert 5-6 ggr SUCK 
tur att det bara är 1½vecka kvar sen har anders semester, en sa till mig igår att oj så skönt de hade varit att vara hemma 1 helt år ifrån jobbet HAAH ja e de fler som tänker så? det är ingen lek att vara hemma o ha barn man får inte sova, det ska planeras tider, mat,blöja, tandborstning, vila middag, välling
men det är underbart att ha barn men de ska bli skönt att få umgås med vuxna och börja jobba faktiskt och att william kan leka med andra barn hela dagarna låter också roligt.

Men trött ja det är jag vad är det nu 1½ år sedan som man fick sova ostörd en hel natt ? men vill ändå ha gullebarnet hemma på nätterna skulle inte vilja lämna bort honom bara för att sova det är det inte värt fast vem vet jag hade kanske blivit en mycket gladare mamma?
William har blivit väldigt pappig man kan ju undrar hur då det är ju alltid jag som är hemma med honom :S  Men det är skönt att jag kan lämna honom hos pappan utan att han skriker efter mig..

Hur gick de på vågen då? åt helvete rent ut sagt ! 1 kg + denna veckan men det förtjänar jag väl som jag fuskade så många dagar typ 4 dagar fuskande :S  och imorgon blir de fusk också men ja söndag då får det vara nog! då har jag två veckor på mig att träna, äta strikt så jag kan gå ner till fusk/semester veckan så jag inte kommer hem och lägger mig ner o gråter för att jag har sån ångest och om vågen skulle tippa på 70 igen då blir jag besviken !

Nu var äggröran slut (tur e väl de) det var inte gott att bara äta det hmmm så nu ska man väl sätta på torktummlaren sen hinner jag väl inte mer tills william vaknar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0