Hej

Jag måste börja uppdatera mer

En lite tråkig sak, förra onsdagen var vi tvugna att ta beslutet att avliva vår älskade katt 8 år blev hon världens gosigaste katt men hon trivdes inte med de andra katterna och så hade det varit de senaste 6 åren ungefäår något konstigt hände efter hon blev steriliserad för andra gången (de hade missat en del av livmodern första gången) och vi hade verkligen försökt allt ingen ville ta hand om henne iheller försökte omplacera henne 2 ggr det gick ju så långt att hon kissade på kläder, skor ja praktiskt taget allt som låg på golvet, bajsade i hörnerna med.
Nu fick hon äntligen det lugn hon har behövt, kan ju säga att det var nog något av det jobbigaste jag varit med om.

Jag var ju på UL på tisdagen och jag säger bara vilken grej att få komma till lund och göra UL helt annorlunda än i Malmö här satt vi i 50 min och hon gick igenom varje detalj, haha men när hon skulle visa innerlåret så fladdrade en sak emellan där, var 100%på att det var en snopp och var ju tvungen att säga till henne visst var det en pojke hehe. Fick bilder (ska scanna in o visa er en annan dag)

Så då kommer man ha två pojkar hehe jag är helt överlycklig för vilket syskonpar de kommer vara och kommer antagligen bli väldigt tajta hela livet, ja också passar de ju bra in i kusinligan:D

Namn blir svårt har hittat ett perfekt tycker jag men först tyckte iofs anders också om det men nu kör han över det totalt :-(

Men denna graviditeten är inte att leka med har konstant ont, ser ut som jag är i 6e månaden sammandragningar vid minsta rörelse nästan, 1 månad tills man överhuvudtaget kan komma till BM jag hade ju faktiskt inte beräknat med att må så här skitdåligt denna gången, ville ju jobba till slutet :/ nu vill jag inget hellre än att ligga o inte röra mig alls.......

bjuder på ett kort i vecka 18+3 (i söndags) imorrn går jag in i vecka 19+0 snart halvtid :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0