Det går bättre och bättre

Efter att ha haft svårt att söva william på kvällen så tänkte jag vara konsekvent inte acceptera och hålla ut
första natten läste vi saga (ja vi har faktiskt börjat med det NU lite sent men trodde inte han skulle förstå men iallafall saga och välling, sen gick man ut och sa godnatt sov gott och pussade honom det var tre gånger han gick upp till dörren och första gången ja la honom igen och sa nu ska du sova natti natti, andra gången sa jag bara godnatt, tredje gången la jag bara honom i sängen igen och sa ingenting dock satte han sig upp och jag sa lägg dig ner och de gjorde han och det blev tyst, andra natten gick han upp två gånger och igår en gång. Dock så vaknar han på natten och vill in till oss det får bli steg två, dock är han ju dålig i magen just nu och det är skönt att ha honom nära för vi hör när han har bajsat ner sig o ska byta så han inte ligger med massa bajs i sängen det kan ju inte vara så mysigt.

Vi blir hemma idag med, jag hade säkert kunnat jobba men william är så pass dålig i magen att de hade säkert ringt efter en timme igen från dagis och bett att vi kom och hämtade honom.
Så idag blir det att sanera sängkläder o kläder (vår tvättmaskin tar ju en evighet och det finns en massa tvätt.
Tänkte städa upp lite och kanske baka lussebullar om william tillåter det.


Imorse låg jag i sängen o kollade på tv med william när jag kände en spark mot min hand :D det var första gången jag kände utanpå. Vilken härlig känsla det var. är i vecka 19+1 idag eller vecka 20 som de säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0