Bara min blogg som är konstig?

Är det bara min blogg som är super konstig? när jag ska skriva ett nytt inlägg lägger sig hela inlägget på sidan av skärmen så man ser bara halva av det man skriver :S

Är lite trött på de här med sjukdomar nu va... imorse hade jag fortfarande ont i magen o tänkte att jag kunde vara hemma och vila upp mig idag men då bajsa william igenom hela blöjan och han hade bajsat i vår säng inatt så mysigt där har vi legat :S
så nu får vi bli hemma fattar inte att barn kan bli så busiga när de är sjuka.....

Ska se om jag kan få i honom något att äta o mig själv också dessutom, kanske lite soppa.



sen ska vi vila hade jag tänkt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0