torsdag den 25 augusti

Nu har nog william kommit in i de här med dagis idag var han där mellan 09 10-14 45 själv :D sov bara 40 min men kunde dock somna på madrassen (har gett förslag om vila ute i vagnarna :P hoppas det kanske kan gå igenom då får de ju tid med fler ute personal + barnen sover bättre nå iallafall han åt 1½ korv med bröd till mellanmål varför så mycket? han ville inte äta tomatsoppa till lunch detta är nog vårt fel lite för vi har faktiskt aldrig testat att ge honom soppa o sen kan han vara känslig mot tomat han gillar inte ketchup t.ex. men men han lär sig väl

riktigt tufft på jobbet idag helt själv lämnade de mig i varuhantering och stress jag klarade detta på 5 tim och 40 min tog 20 min lunch snabbt detta ska ja klara senare på 4 timmar *ja men tjena haha*

när jag satte mig på bussen till malmö så var jag död är det såhär det är att jobba heltid haha men det är kul och roligare blir det nästa vecka då de andra arbetsuppgifterna börjar.

Nu börjar snart en film sen ska ja nanna gud så skönt att de e fredag imorrn MEN det är truckutbildning TUR att jag har min mamma som ska gå samma utbildning så vi kan vara varandras stöttepelarna.... det är en mans uppgift att köra truck inte en tjej som är 160cm haha


Kommentarer
Jessica K

Ja det är så det är att jobba heltid=). Nä, men man vänjer sig vid det också. När det är nytt och man ska lära sig allt blir man ju ännu mer trött.

2011-08-31 @ 18:31:34
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0