godmorgon med huvudvärk

sista dagen jag är ensam hemma med william det blir nog att gå till lekparken :D
Sitter här försöker blogga samtidigt som jag försöker hindra william som vill leka med datorn
01 30!!!!!!!!! började william gråta, gick in efter en stund då han brukar somna om så han fick nappen också gick jag o la mig igen men så börjades det igen :-( han ville UPP han kollade förvirrat upp i taket (där de var skugg figurer) och skrek och höll om mig så han fick gå o lägga sig bredvid oss, men det funkar inte så bra längre i säkert 45 minuter bökade han runt och han sparkades o skulle upp och ner o hit o dit gick upp och gjorde flaskan tänkte att han kanske var hungrig då han inte hade ätit vällingen innan läggdags och sagt och gjort vällingen slank ner o efter några minuter la han sig tillrätta och somnade...

just de magen verkar var bättre nu jag tror det var för att jag tog bort sempers havrevälling den jag har haft att blanda 50/50 i med fullkorn som då är nestle (köpte fel med semper eller A köpte fel)

så nu får han fullkorn mild 8 mån för de hade inte 1 år på ica och majsvälling på morgonen för att magen ska stabiliseras (råd från bvc)  så det kommer vi köra förutom att jag ska byta tillbaka till 1 års vällingen då den funkade bättre i somras !

en kopp kaffe till kanske :P


Kommentarer
Emelie

Klart att man bloggar för sin egen skull MEN när folk gnäller över att jag inte gör det så tycker jag faktiskt att dom med kan lämna en kommentar, är ändå starx under 100 st som läser den!

2011-08-18 @ 10:35:53
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0