Torsdag

 Jag är väldigt dålig på att uppdatera men det blir inte så mycket som händer just nu, jag är gravid IGEN! men suck, helt oplanerat var det och dessvärre kan vi inte behålla det  då komplikationer kan ske när man gjort snitt man ska ju helst vänta i 1 år iallafall,  Nå men så i tisdags började jag blöda :S det gjorde jag iofs i min förra graviditet men inte så mycket, denna gången har jag haft mer ont och böder fortfarande mycket på dag 3 så det är nog ett missfall, ja kroppen var väl inte redo men känns ändå som dålig karma, eftersom jag först beslutade mig för att inte behålla och sen får man kanske missfall :S
Ska till läkare den 1 e och undersöka om jag e gravid fortfarande eller om allt kommit ut,

Igår gick jag och william till barnmorskan för efterkontroll, blodvärdet är bra, blodtrycket var samma som vid graviditeten XD men ändå bra jag fick utskrivet cerazette, det var ju skönt då jag trodde hon skulle säga att jag fick ringa när jag gjort aborten vissa läkare är ju så

Jag försökte med att lägga William i sin egen säng häromdagen men det gick jättedåligt, han vaknade varje tredje timme och skulle äta och mysa så i natt fick han sova i vår säng igen :D och han sover fortfarande även om han redan varit uppe 3 gånger för att äta, När ska detta sluta med nattätningen?  vissa nätter vaknar han inte på 9 timmar och då hurrar jag men dagen efter kan han vakna efter 3-4 timme och jag fattar ingenting, ska nog börja ge honom 180ml igen, ett tag körde jag ju 180 då var han i en tillväxtfas men sedan ville han bara ha 150ml men nu dricker han upp det väldigt snabbt så ska nog börja ge 180ml igen, hängde ni med?

Vad händer idag? städning och tvättning faktiskt jättetråkigt gillar inte alls att städa men det måste ju göras så jag hoppas att William kan underhålla sig själv en stund sen.

Imorgon ska det inhandlas sugarpaste till tårtan :P åhh den kommer bli så rolig att göra ska börja göra skorna på söndag till tårtan de ska denna gången bli perfekta. Pratade med min syster igår om perfektion och skulle då meddela att jag tycker att min sambo är lite av en sån när det kommer till hans intresseområde (bilar dahh ovanligt? hehe)  och sa absolut att jag inte var det, fast så tänkte vi efter att alla är det nog litegrann när det kommer till deras intresse/hobby och jag är nog ganska perfektionist när det gäller kakor/tårtor osv.

Nej ska fixa in en tvätt nu pojken har ju bara 2 pyjamaser och den ena är i 68 och jättestor så får tvätta den i 62) det är något jag inte handlat så mycket pyjamaser :S jo jag handlade en massa i 56 men de hann han använda 4 gånger :S varför köpte jag inte dom i 62 för? kanske handla det imorgon då fast då borde jag kanske ta 68? men åh, nej går o tvättar nu.




Kommentarer
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Oj, gravid igen. Hoppas ni kommer fram till det rätta beslutet!



Sv; Vi använder både och då hans badbyxor är lite stora ännu. Men badblöjan har blivit förliten så därför rymde bajset ut ;)

2010-09-27 @ 13:03:13
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0