Måndag

Ja nu har veckan börjat,,, den kommer antagligen gå fort då det är en massa som ska göras i veckan :D
Igår satte jag mig och gjorde nya converse skor dekorationer till dop tårtan som ska göras till på fredagen, gjorde skorna nu för de ska torka lite + att de tog mig 4 timmar att göra dom :O  jag e ganska nöjd med dom men inte hel nöjd, men för att vara andra gången så är de väl helt okej,


William har fortfarande väldigt oregelbundet nattätande, jag har märkt att när sambon inte sover i sängen (ibland somnar han i soffan) så sover William 8-9 timmar innan han vill äta, annars så snarkar ju mannen *hrmmummrrff*  då sover William mellan 4-6 timmar mellan ätningen kan det vara så att han störs av snarkandet eller vad är det liksom ?  Kan en liten bebis störas av oljud när de ligger och sover? han störs inte helt av tv om den är igång men han sover ju absolut bäst när det är helt tyst i rummet,

Jag har gjort ett försök till att göra egen sugarpaste, hmmm det var väldigt kladdigt men vi får väl se om 2 dagar hur de blev den går säkert att rädda om den är för kladdig bara att baka in mer florsocker isåfall.

Blir den helt okej så slipper jag åka och handla när jag ska göra tårtor för då kan jag ju göra en när jag vill :D



Kommentarer
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Vilka fina :)

2010-09-29 @ 10:21:43
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0