dåligt uppdaterat

Jag har varit jättedålig på att uppdatera men det har inte skett så jättemycket i våra liv de senaste två veckorna  faktiskt, jag har varit i full gång med att planera Williams dop och har nu en helt underbar bordsdukning som är perfekt, tårtan är planerad i minsta detalj och vet nu vad jag ska ha på dom och hur de ska se ut, klänningen fick vi för ett bra tag sedan men hoppas den passar när han väl ska döpas annars blir jag inte så glad,

Framsteg för william då, ja han använder ju 62 i kläder, väger ungefär 6,2-6,3 men väger ju bara han hemma ska inte till bvc förrän den 27e e det inte lite långt tid emellan 11aug och 27 sept då vi var på bvc sist?
William har börjat vakna endast en gång på natten och äter :D och det är för att han lägger sig mellan 19-20 och sen vaknar han allt emellan 01-04 och sen går han väl upp mellan 8-9 på morgonen, han gillar att dra sig en timme i sängen först :D
Ja vad mer William har börjat hålla i saker men är inte jätteintresserad än av det,  jag hörde han säga ma men nästa ma kom inte fram haha
Han skriker riktigt högt också särskilt när vi badar,  det påminner mig om att william är anmäld till babysim, tänkte göra honom till ett simproffs :D det gillades inte av plastmorfar och morbror då de tyckte han skulle bli fotbollsproffs (fotbolls familj) säkert därför :P

jag kommer in i mina jeans iallafall nu :P hade de på mig i lördags weiihoooo heja heja heja,
Sen måste jag hitta något att ha på mig på dopet men det är visst 3 veckor till så man kanske hinner gå ner några kg till :P

Har inte så mycket att säga eller så har jag så mycket att skriva om att det bara kör runt i hela hjärnan och inte vet vart jag ska börja...

här e en prototyp som jag gjorde en dag ska nog ha såna här på doptårtan :P



Kommentarer
Emelie

Vi går varannan vecka med Ellion

2010-09-14 @ 09:40:02
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Nilla

får ni tider eller de säger att ni ska gå på det öppna? de sa ingenting till oss ska nog påpeka det den 27 e

2010-09-14 @ 15:38:12
URL: http://niillis.blogg.se/
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Dom har öppen mottagning varje onsdag & måndag. Jag gick varannan vecka med Nellie med, fast det gör man som man vill.

2010-09-15 @ 17:51:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0