Söndag

Inte ett skit har hänt...

Jo då vi var hemma hos mamma hela dagen nästan, william låg på täcket på golvet och kröp bakåt hehe han vet inte riktigt hur man ska krypa framåt än men det kommer ävl han e ju bara 3½månad :D

Sen fick mamma passa William så gick jag och syrran ner och solade *vilka äckliga solarium* seriöst ungdomarna bara förstör för seriösa människor som vill sola blir så förbanad, dock var det ju bra och nya rör så det gjorde mig lite gladare ändå ;-)

Hemma igen så nattade jag william sen upp på träningscykeln,, idag tog det emot men det brukar väl vara så 4 eller 5 dagen vet inte riktigt vilken jag är på det är då man lätt ger upp eller jag brukar göra det, men jag fixade det 20 minuter idag också :D snart dags att börja med 30 min istället

Har ätit två plommon och oj sånt sug på choklad jag har men som tur är finns det inget hemma hos mig inte en enda sak som är av gottis typ :P  ja det skulle vara blockchoklad men så desperat är jag inte,

Något som kommer vara svårt att motstå är dagen då jag kommer få se det vita marabou chokladet som ska komma ut vecka 42 och vilken vecka är det jo nästa vecka redan :O  får se om jag kan köpa hem men inte röra det förrän isåfall nästa lördag då jag ska ha ledig dag för då blir det festa av :D eller fredag då kommer mamma o syrran vi ska ha lite "tjej" kväll nu när mammas sambo är utomlands så e det ju tråkigt att hon ska sitta hemma själv.

Dags att duscha kram / Nilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0