Längesedan

Jag verkar sköta denna bloggen sådär det är tråkigt jag hoppas jag kan bli inspirerad till att göra inlägg varje dag istället,

Hur har allt gått, vi börjar med min födelsedag :D
fyllde år i helgen allt blev lyckat troligen, fredagen bjöd jag hem min sida av släkten och vi åt en massa mat och tårta, dagen efter kom sambons familj (jag orkar helt enkelt inte ha allihopa samlade samma dag då blir vi drygt 23-25 st och jag har platser till högst 12 personer så vart ska resten sitta?
Jag fick pengar så ska handla mig ett par bra jeans, hmm ja de var väl allt fick nog bara pengar en choklad ask, och en bok jihooo har varit väldigt sugen på att läsa BINGO RIMERS nya och hans enda? självbiografi en flickfotografs hemligheter, började läsa i måndags i tisdags eftermiddag var jag klar den var otroligt bra och intressant iallafall för en som gillar skvaller (thats me) den var t.om bättre än carolina gynnings självbiografi tyckte jag iallafall så köp den ifall du tycker om bingo och skvaller :P


William då? ja han växer fort :-( måste byta ut till sittdelen redan! den som kunnat ha liggdelen tills barnet är 6 månader den skulle man vilja snacka med för det är otroligt hur tråkigt mitt barn iallafall har i liggdelen han vill ju upp och titta runt snacka och sitta :D

Så igår tog vi en tripp till babyproffsen tyckte nog deras lamskinn var lite dyrt (400) då babyringen har för 298 :D så ska handla de där istället gillar ju inte äkta skinn o päls så då ska inte mitt barn ha o sitta på det iheller.
När vi ändå var där letade jag efter badbyxor men dom hade inga :S
Passade även på att titta in den matstolen vi sett på nätet live nu för att sen ringa williams farmor o farfar och berätta då de gärna ville köpa den, den heter zero something something 
Åkte vidare till babyland och där fanns badbyxor i favoritfärgen neongrön och imsevimse badbyxor


Vi ska få nya fönster idag, det gillas väl på ett sätt men inte på ett annat, sedan vi hade tjuvar inne i lgh gillar jag inte ha upprullat persiennerna och nu är det full insyn på hela lgh utifrån, fan alltså så då får man sitta vakt nu en tid bara för de jävla tjuvarna inte ska komma igen för de inte kan bry sig om sig själva istället för att fucka up mitt liv :-(


Btw.  William har börjat få två tänder där uppe jag kan se dem men de har inte kommit igenom än :P

Gullungen själv på mammas kalas :D


tårtan jag satte ihopa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0