Fredag

Morgonen började underbart gröt och knäckebröd till frukost ;-) Sen var det solning helt underbart det var nya rör och jag hade nästan glömt hur skönt det är att ligga där och bara slappna av,

Efter att varit och handlat, städat och gubbarna bytat fönster kom Bella (ena systern) och camilla förbi, drack kaffe och snackade ganska mycket skvaller *of course*

Åt en helt underbar köttfärssås med spaghetti jag gjorde (varför gör man så god mat när man ska äta mindre?) f*ck

Sitter och funderar på hur vi ska göra på babysimmet ska jag verkligen ta bussen med vagnen? *jag hatar det!!!!! men o andra sidan ska jag bära en 7 kg bebis i bärselen+ en stor packning med blöjor,leksaker,filtar,ersättning,vatten,handdukar och badkläder? det känns inte så lyckat faktiskt,

Men undrar då vart man gör av vagnen på simhallen bara en sån petites sak som jag vill ha kontroll på, vilket påminner mig om det jag skrev i förlossningsbrevet, stod att jag är sån som vill ha kontroll över det hela för att det gör mig mer lugn hehe.


Sambon sitter och försöker se på min mobiltelefon vad som är fel på den(ljudet funkar inte :-(  jag vill inte byta iheller för jag älskar den och jag har absolut inte råd nu att skaffa en ny mobil för nästa ska! helst vara en iphone :D

William e ledsen antagligen trött? klockan är ju tjugo i åtta och han somnar ju alltid precis innan åtta så dags att göra lite mat och gå in med honom...

//Nilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0