Duktigt

Hehe inte om man jämnför hur jag tränade innan så är jag inte precis duktig :S
Körde 20 min på motioncykeln, förr tränade jag ju hårdare men tänkte gå ut hårdare för varje vecka, nu startar jag lätt så jag inte blir omotiverad igen

Det blev ingen solning idag:S  syrran slutade inte förrän sent på jobb så jag tror att jag går dit imorgon bitti istället :P

Sitter och glor på simpsons the movie- spiderpig spiderpig does whatever a spiderpig does jadajadajada

jag har inte solat på några år gillar inte de egentligen men tänkte kunna få lite färg nu till vintern iallafall :D ser det inte härligt ut


Bild lånad från internet


Kommentarer
Patricia-mamma till wilton

Ja visst är dem :) Njaä, han suttar lite men jag har bara dem napparna i silikon och han vill ha latex så det är nog därför.

2010-10-14 @ 22:26:10
URL: http://metricia.blogg.se/
Patricia-mamma till wilton

Latex är dem med brun gummi och silikon med genomskinlig.

2010-10-15 @ 12:04:31
URL: http://metricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0