Babysim

Babysim var det igår vilket kaos, så minimalt i omklädningsrummen och inga skötbord hittade jag och iomed att det är både kill och tjej omklädningsrum finns det bås man står i båsen är väl helt okej om man är en man har man en full packning + en bebis så är det kaos, fick lägga william på en handduk och sitta på golvet och klä på honom sen var det även jag som skulle klä om fick stå med benen bredbent och ha william på golvet mellan fötterna så jättejobbigt, sen skulle man ju även låsa in grejorna + duscha innan vilket projekt, jag e glad att william är stadig i nacken iallafall, tjejen från FL som också går i samma grupp var snäll och höll honom medans jag duschade,  
(men gud vilken kropp han på the voice har) :P  förlåt blev distraherad :P

Men babysimmet var väl helt okej hoppas det blir mer bad nästa gång, denna gången var det mycket snack och lite verkstad så det var inte så jättekul.

William var ju totalt utvilad han hade ju först sovit 14 timmar på natten sen somnade han mellan 12-13 30 och sen somnade han åter på¨bussen klockan 14 45 och sov till 17 30.  somnade med flaska 20 00 men vaknade tyvärr vid 24 igen gav honom en flaska och njöt för mig själv med vetenskapen av att jag skulle få sova till 10 dagen efter :P  

MEN NEJ DÅ han vaknade 03 igen men fick nappen istället, sen vaknade han 06 och ville ha en flaska till, han somnade väl inte riktigt till efter det men jag låg o drog mig till 07 30 iallafall men jag är helt död idag är såååå trött,
man kan inte luras så att sova 10-12 timmar i streck en natt men vakna efter 4 timmar natten efter :S 

Så nu sitter vi här jag med kaffe för att väcka min hjärna som antagligen sover fortfarande och william bredvid som ligger och suger på sina fingrar som vanligt och snackar :D det är tur att han e så söt annars hade man ju gått under med så lite sömn :P



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0