Åhh va duktig han är

William är en guldklimp, jag sa till honom redan i magen dig kommer många älska du kommer vara en lug och duktig person du kommer var perfekt på alla sätt och kanter..

Idag hände det efter att för ett par veckor sedan somnar 20-05 och sen fått flaska och somnat om oftast till 10 30 eller något :P sen vände han och tyckte han kunde sova mellan 20-06
Men inatt sov han från 19.50 till hela 07 50 alltså¨12 timmar *duktig påg*

Själv vaknade jag vid 06 (en signal om att man brukar gå upp då?)   somnade om och vaknade när william ville ha flaskan sen var jag så glad och lycklig över att han sovit en hel natt att jag inte kunde somna om :D

Så nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar över vad som kan ha hänt med min arm den har gjort ont i flera veckor (sambo som biter i den på natten? ) Nej tror inte riktigt det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0